FAQ

W jakich godzinach pracuję?

Pracuję od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00. W sytuacjach awaryjnych mogę być dostępna także w innych godzinach.

Czy naliczasz dodatkowe opłaty za zadania zlecone w ostatnim momencie?

Zależy od sytuacji. Jeżeli zadania te są kontynuacją danego zlecenia i nie zmieni to w znaczny sposób czasu pracy, nie naliczam dodatkowych opłat.

Potrzebuję kilku godzin pomocy od czasu do czasu. Czy zapewniasz taką usługę?

Oczywiście, możesz wykupić u mnie pakiet godzin do wykorzystania w ustalonym terminie.

Czy wystawiasz faktury VAT?

Tak.

Jak wygląda współpraca ze Zdalnym Biurem?

  • Na początku ustalamy szczegóły współpracy, np. to, w jakich kwestiach mogę Ci pomóc i na jaki okres ma być podpisana umowa. 
  • Następnie przygotowuję umowę wraz z klauzulą poufności i informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
  • Po podpisaniu umowy przesyłam fakturę i po jej opłaceniu możemy zacząć współpracę.

Jak wygląda rozwiązanie umowy ze Zdalnym Biurem?

Umowę możesz rozwiązać w ciągu 30 dni ze skutkiem na koniec miesiąca.